Äh, en enää kirjota millään ihme kirjakielellä, ei sovi miun tyyliin. Kirjotan kuitenkin ymmärettävästi.

Kävi vaan tänään mielessä, et mikä siinä oikeen on, et nuoret 14-18 vuotiaat tytöt valittaa siitä, että ne on liian lihavii, vaikka ois ihan sopivan kokosii ! On varmaan hauska lukee, kun 19 vuotias saarnaa tästä, mut kuitenkin kauhee kuunnella joskus niitä valituksii.
Minuu haukutti ylä-asteella läskiksi, vaikka olin ihan normaali kokonen nuori, mutta tottakai semmonen puhe menee nuoren päähän ja pahasti. Kärsin sen takia sitten ylä-asteella Bulimiasta, josta oli tosi vaikeaa päästä eroon. Sen takia laihduin ihan liikaa, ja olin reilusti alipainoinen. Sitten tulin raskaaksi ja onneksi nyt olen taas ihan normaalissa painossani. Ja nytten olen tyytyväinen tähän kroppaan mikä minulla on.
Monta kertaa on tehnyt mieli ihan huutaa niille nuorille siitä, että he valittavat "lihavuudestaan".
Miks ei ihminen vaan voi hyväksyä omaa vartaloaan sellaisena kun se on ?

Aiheesta toiseen. Tänään kävin ekaa kertaa puoleen vuoteen lenkillä. Teki ihan hyvää kävellä pieni lenkki.
Huomenna sitten lenkkeilen mieheni ja lapsen kanssa moikkaamaan mun isää, siitä tulee kiva reissu.